3 תשובות
כן אין זמן שצריך לחכות, תביא את הטופס הירוק חתום למשרד הרישוי ואתה יכול לעשות תיאוריה גם בלי לקבוע תור
כעיקרון זה לא מומלץ ללכת בלי תור ^
תלוי באיזו עיר את גרה
אנונימי
כן, אבל את צריכה להחתים אופטימטריסט (אפשר באותו מקום שבו הוצאת את הטופס), משרד הרישוי ורופא משפחה
אם תספיקי להחתים את כולם אז תוכלי לעשות באותו יום, אם אין לך את כל החתימות לא יתנו לך לעשות
ואפשר לעשות תיאוריה בלי לקבוע תור