6 תשובות
רק לסביות חושבוץ ככה
נכון אבל יש גם מלא בנים יפים
את רק צריכה להגיע לאנשים הנכונים
שואל השאלה:
אני מצטרפת לחרם שעושים עליי
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שיש בנים יפים! כל הבנים יפים!
אנונימית
מסכימה לגמרי
אבל אני אוהבת בנות אז כאילו אני משוחדת^
באותו הנושא: