24 תשובות
ברור
כן
מן הסתם
כן-
למה שלא יהיה הגיוני?
אני גם לא אוהבת ושמה בשביל הפוזה
זה הפוך ממה שהיא שאלה. ולמה שתשימי בשביל הפוזה ילדה נגררת?
אנונימית
שואל השאלה:
את ילדה נגררת והם הבינו תשאלה זאת את שלא הבנת מה שאלתי
את ילדה נגררת והם הבינו תשאלה זאת את שלא הבנת מה שאלתי
אנונימית
אני נגררת? מאיפה הבאת את זה? והיא אמרה שהיא גם *לא* אוהבת והיא סתם שמה בשביל הפוזה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי שאני אוהבת את צמפיונס תקראי שוב תשאלה יקשת הבנה
אמרתי שאני אוהבת את צמפיונס תקראי שוב תשאלה יקשת הבנה
אנונימית
ילדה את בת 10 לכי לישון כבר תשע
כן מה הבעיה?
הבנתי שאת אוהבת, כתבתי על סטאר באטרפליי תקראי מה שהיא כתבה. את קשת הבנה מתוקה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בגיל שלך ומה הקשר בת עשר נטו שאלתי שאלה
אני בגיל שלך ומה הקשר בת עשר נטו שאלתי שאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אין לי מוטיבציה לריב איתך אפילו את מורידה לי את האייקיו
אנונימית אין לי מוטיבציה לריב איתך אפילו את מורידה לי את האייקיו
אנונימית
אה הבנת שטעית פה וסתם יצאת עלי?
אנונימית
אגב זה קשור כי שאלת שאלה ככ סתומה ואת קשת הבנה
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי אני בסטלה אין לי מושג מה היא רשמה או מה את רשמת באמת שזה לא מעניין אותי
אחותי אני בסטלה אין לי מושג מה היא רשמה או מה את רשמת באמת שזה לא מעניין אותי
אנונימית
חח טוב בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תמשיכי להעתיק ממני קטילות מותק
טוב תמשיכי להעתיק ממני קטילות מותק
אנונימית
דבר ראשון מתי כתבת את זה שאני אבין
דבר שני זאת לא קטילה
דבר שני זאת לא קטילה
אנונימית
ואת עוד מעתיקה ממני
אנונימית
יואו ריב בסטיפס
די אני פורשת נמאס לי מהסאחיות והטמטום של רוב האתר הזה
אנונימית
באותו הנושא: