8 תשובות
אבל אם יהיה תשובות ופתאום לא תצליחי לפתור, את תתקעי עוד יותר הרבה זמן בשביל למצוא את התשובה הנכונה + לחץ מטורף כי את יודעת בוודאות שטעית ולא שאת יכולה להגיד לעצמיך שלדעתיך זה נכון ואת יכולה להמשיך לשאלה הבאה
אנונימית
צודקת, אבל כל הקטע זה שנתאמץ ונצליח, אם יביאו לנו את התשובות אז לא התאמצנו והפעלתו את המוח
שואל השאלה:
^ואיך זה סותר את התאמצות?... זה בדיוק אותו דבר כמו שאת פותרת תרגיל בלי תשובות.. רק שאת יכולה לבדוק אם התשובה שלך נכונה או לא ולתקן לפי הצורך
^ואיך זה סותר את התאמצות?... זה בדיוק אותו דבר כמו שאת פותרת תרגיל בלי תשובות.. רק שאת יכולה לבדוק אם התשובה שלך נכונה או לא ולתקן לפי הצורך
אנונימית
כי כשמישהו יודע שיש לו תשובות מראש אז למה לו להתאמץ?
^הדרך עד שנגיע לתשובה הנכונה (לא בטוח שתהיה גם נכונה) היא התאמצות לכל דבר. זה שיש תשובה סופית לא מגלה לך את כל הדרך. אבל אני פחות בעד להראות תשובות מסיבות אחרות שכתבתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הדרך זה ההתאמצות שלך לא התשובה הסופית.. ברור שתתאמצי
אבל הדרך זה ההתאמצות שלך לא התשובה הסופית.. ברור שתתאמצי
אנונימית
וואי אני דווקא חושבת שזה גאוני ולי זה היה חוסך מלא לחץ ויכול להיות שלא היה לי חרדת מבחנים ככה, כי ברגע שיוצא מספר לא שלם במבחן כל המבחן הולך או שיתנו תשובות או שיפסיקו לשים מספרים לא שלמים
אנונימית
כן, אני לא אוהבת חוסר ודאות ולדוגמה הביאו לי עבודה לפסח במתמטיקה ויש תשובות *סופיות* בצד, זה עוזר כי אני יכולה לראות אם טעיתי או צדקתי. ואם לא היה את התשובות בצד אז כנראה שהייתי משאירה את הטעויות בלי ידיעה..
באותו הנושא: