3 תשובות
אומרים שפחמימה היא זאת שנותנת אנרגיה בגוף
אנונימית
זה לא משהו רע אני חושבת אחרת .

פחממה זה דבר מיותר לדעתי
אפשר לאט לאט להרגיל את הגוף שלך להפוך שומנים לאנרגיה- אבל אם את עושה את זה בבת אחת זה יכול להיות לא בריא ורמות האנרגיה שלך יכולות לרדת ממש לזמן כלשהו