6 תשובות
לכולם
נכון ואי זה עושה אותי יותר דיכאוני משאפילו לשבת בכיתה עשה לי
אז אל תכנסי לשיט הזה
תנסי לדבר עם המורה שלך על זה אם זה מפריע לך
תנסי לדבר עם המורה שלך על זה אם זה מפריע לך
כיף לך
גם לי
זוום כמו בום
באותו הנושא: