תשובה אחת
זה קורה בדרך כלל כי אז מקבלים פרופורצייה וחוסר תכלית לחיים, אבל צריך להמשיך הלאה ולזכור לשמור על עצמנו ולהאמין שיהיה טוב , לא צריך להישאב לבור שהחיים שואבים אותנו, אנחנו מכתיבים את העתיד שלנו ובגלל זה תכתבי לעצמך את העתיד הכי טוב שיש והכל יהיה בסדר
באותו הנושא: