5 תשובות
שאת לא יודעת את הגבול שלך או בוירת לא להציב אותו
~v~
שואל השאלה:
לא הבנתי^^
הכוונה בלא יודעת לשתות אומר שאת לא יודעת את המינון הנכון - אין כזה דבר "לא לדעת לשתות."
וזה לא אומר עלייך כלום פשוט אומר שתיזהרי יותר ותשימי לב לכמויות שאת שותה והכל, יש מצב שאת שותה גם באותה כמות כמו החברים שלך אבל יש אנשים שזה משפיע עליהם מהר וחזק יותר ויש כאלו שפחות אז תלמדי מתי בערך את מגיעה לגבול / לגבול שאת לא רוצה לעבור יותר ותשימי לב :)
אנונימית
זה לא שאת לא יודעת לשתות האלכוהול לא נספג כמו שצריך בדם.
שצריך להקטין את הכמות שתייה ולאכול לפני משהו בשביל שהמזון יספוג את האלכוהול במקום שהאלכוהול מיד יעלה לך לראש