9 תשובות
למה שתשתי בגיל הזה
אהמ בת 15 שותה? קצת לא פסדר לדעתי אבל כאילו זה החיים שלך והכל.
יכול להיות שהגיל משפיע כי את עוד צעירה ןזה
פשוט אל תשתי. ואם כבר אז לא לשתות על בטן ריקה, ולא להגזים בכמויות, קחי אולי שלושה שוטים וזהו.
מה את רוצע שנייעץ לך כשתא יודעת שבכלל אסור לשתות בגיל הזה. חשבת אולי לקבל שכל ולהבין שזה פאקינג לא לגילך? ואת מקשרת לי את זה למשקל וגובה
שואל השאלה:
גיל משפיע ?
אנונימית
ברור. בגיל הזה הגוף לא רגיל לקבל כמות ככ גבוה של אלכוהול. מציעה לך להפסיק..
אתם ממש סאחים פה אה?
ו7 שוטים זה הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
קודם כל לנערים יותר קשה לספוג את האלכוהול ובעיקר נשים, 7 שוטים זה הרבה תפחיתי