5 תשובות
שואל השאלה:
באנגלית הלשון פנייה שלהם זה they/them אבל בעברית אין לשון פנייה נייטרלית אז איך אמורים לפנות אליהם?
אנונימית
או את/ה היא/הוא
זה ממש מבלבל
שואל השאלה:
אבל אתם/הם זה גם כן מגדרי (זכר) וגם רבים אז זה גם נשמע מוזר מבחינת דקדוק וגם מפספס את המטרה לא?
אנונימית
וואי וואי נראלי עדיף פשוט לשאול תבן אדם איך הוא מעדיף שייפנו אליו ושידגים