היה לנו עבודה במתמטיקה לפסח להגיש עד אתמול בערך ואני הכנתי אותה אבל מסתבר שבסוף עשיתי את העמודים הלא נכונים אז לא הגשתי בסוף וזה.. בקיצור מפה לשם המורה הודיע בקבוצה שמי שלא הגיש קיבל 0 אני ממש נלחצתי והכל ואז פתאום ראיתי שיש לי ריס שנפל אז ביקשתי משאלה שאני אקבל 100 למרות הכל . ואני נשבעת לכם ש10 דקות אחרי זה קיבלנו את הציונים וקיבלתי 100 ואפילו לא הגשתי. אמלה עד כמה זה צירוף מקרים?