4 תשובות
אם אתם ידידים טובים שמספרים הכל אחד לשנייה והפעם לא סיפרת רק לו ולשאר החברות כן אז זה פוגע אבל אם אתם לא כל כך קרובים את לא באמת חייבת לספר לו. תבקשי סליחה בכל מקרה ותשלימו
שואל השאלה:
לא סיפרתי לו הכל אבל די התרחקנו בחופש ואמרתי לו שבקושי לחברות שלי סיפרתי כי זה גם די טרי! זה לא שאנחנו שנה ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
ואני התכוונתי לספר לו לאף אחד לא סיפרתי על היום הראשון שנהיינו ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי לא נראלי הבנתם. אני סיפרתי לחברות שלי אבל בשלבים. ולא כזה דיברתי עם הידיד בתקופה שאני וחבר שלי יצאנו אז הוא כבר הבין מאחרים שיש לי מישהו ואז כשבאתי להגיד לו שיש לי חבר- הוא התעצבן. כתב לי את ההודעה המגעילה הזאת בזמן שאמרתי לו שאבא שלי היה בבית חולים כל התקופה הזאת
אנונימית