5 תשובות
הסיכויים גבוהים כי לכי תדעי מי היה שם לפנייך
אני חושבת שגבוה כי ילדים הם הכי מדבקים והם נוגעים בכל דבר ואין להם כל כך מודעות לעצמם אז כן
לא נמוך...
אם אתה יכול להתאמן בבית, עדיף בהחלט
אם אתה יכול להתאמן בבית, עדיף בהחלט
אנונימית
לא חושבת שזה גבוהה,כל עוד אין בפארק שעשועים אנשים ואת לא מכינסה ידיים לפה,שוטפת ידים,ושמה מסכה
אסור לך להיות בגן בכלל.
באותו הנושא: