3 תשובות
אין לי בן זןג אבל בדיוק לא מזמן ראיתי שמישהי רשמה בשאלה אחרת שהיא הולכת להיפגש עם חבר שלה אחרי הקורונה ישר כי היא התגעגעה אליו אז כן יש כאלה שלא נפגשים חחח
אנונימית
אני לצערי כבר לא נפגשתי עם חברה שלי פאקינג חודש וחצי!!
אני לא נפגשתי איתה עדיין, אבל מתכננים ישר כשנגמרת הקורונה :)
אנונימי
באותו הנושא: