3 תשובות
כן
כבר חודש בערך לא נפגשנו וזה אחד הדברים הקשים שיש
אני יכולה להגיד על הקראש שאנחנו היינו בקטע והחלטנו לשים לזה סטופ כי בזמן הקורונה זה פחות מתאים
אמ לא נפגשנו ממש
הוא גר בעיר אחרת אז בכלל קשה