4 תשובות
זה נורמלי
זה נורמלי. ושתגדלי ותתבגרי כבר זה יהיה רגיל ותוכלי גם להיות איתם:)
זה בסדר שאת נמשכת, אבל לא הייתי מציעה לך לעשות עם זה משהו בגיל הזה
כל עוד בגיל 17 זה לא יהיה ההפך, כן
אנונימי
באותו הנושא: