9 תשובות
זה סוג של ניקוי רעלים וזה טוב לגוף אבל לא ליותר מידי ימים
אנונימית
תרגישי חלשה,את יכולה להתעלף , לא יהיה לך אנרגיות
את תיהי ממש חלשה לא יכנסו לך פחמימות וחלבונים לגוף זה ממש לא בריא
אם זה בשביל להרזות אל תעשי את זה!
אם זה בשביל להרזות אל תעשי את זה!
סבל נוראי ורק יגרום נזק לגוף אז פשוט עדיף שלא לנסות
יש מצב שתאבדי הכרה
מדברים פחות קיצוניים איחר לי המחזור
מדברים פחות קיצוניים איחר לי המחזור
יהיה לך עודף של נוזלים בגוף עודף של מלחים ותהיי עייפה מאוד כי לא יהיה לך אנרגיה לא לנסות!!
שואל השאלה:
^ניראה לכם שאני ינסה אמרתי סתם מסקרנות
^ניראה לכם שאני ינסה אמרתי סתם מסקרנות
לתגובה הראשונה- ניקוי רעלים מהסוג הזה אמור להמשך 24 שעות בלבד ולא מתאים לכל אחד.
ולגבי השאלה חולשה עד כדי חוסר כח לעמוד על הרגליים
ולגבי השאלה חולשה עד כדי חוסר כח לעמוד על הרגליים
אתם ממש מגזימים
עשיתי את זה יומיים והיה טיפה קשה והרגשתי חלשה אבל אחרי כמה ימים הרגשתי ממש טוב נפשית ופיזית
לא התעלפתי לא כלום ההפך
עשיתי את זה יומיים והיה טיפה קשה והרגשתי חלשה אבל אחרי כמה ימים הרגשתי ממש טוב נפשית ופיזית
לא התעלפתי לא כלום ההפך
אנונימית
באותו הנושא: