התחברות
הרשמה
אם אני רוצה להגיד לגבר בערבית -תגיד לי אומרים אולילי?
18 באפריל 2020, 12:08
ערבית
2 תשובות
כן
:
:::::
לא כמו שאמרת פשוט אומרים רק הולי
v
vhkhh123
באותו הנושא:
בנות משהו שהייתן רוצות להגיד לגבר אבל לא יכולתן מה זה היה?
למה אף פעם אי אפשר להגיד יפה לגבר (בצורת הזכר) ולהגיד לאישה חתיכה?
אם אני רוצה להגיד בערבית
איך אני גורמת לסירי להגיד מה שאני רוצה שהיא תגיד?
אני רוצה להגיד לו לילה טוב איך אומרים לילה טוב בערבית??
אם אני רוצה לומר בערבית למישהו "אתה יפה", אני יכולה לומר אינתה חילו? או שזה לא נכון להגיד חח
אני עומד להגיד משהו, ותגידו אם אתם מסכימים:
קריאת תפילת ערבית - אני רוצה לקרוא ערבית, מתי קוראים ערבית?
ברוסית שרוצים להגיד לגבר יפה אמרו לי שאומרים קראבסיץ אם בת רוצה להגיד לבן יפה שלימה איך היא צריכה להגיד המוי בהתחלה או בסוף זה משנה?..
אם אני רוצה שמישהו יאמר לי משהו, אז איך לומר:(תגיד/הגד/הגיד לי)?
דחחוף מישהו שיודע ערבית ויכול להגיד לי איך אומרים את המילים תלמידה מנהלת וארץ בערבית..