7 תשובות
כן זה בסדר
זה בסגר משעמם בסדר
מאוד חמוד
כן זה בסדר לגמרי.
כל הכבוד על האומץ!
זה סבבה
כן תשלחי את זה זה ממש מתוק
שמעי זה בסדר, אבל תחשבי דקה מה הוא אמור לענות לזה, ואיך השיחה תתקדם משם, כי לי זה נראה כאילו זה מוביל לשיחת חולין ואז לא מדברים יותר (בתכלס זה תלוי בשניכם אבל ככה נראה לי). אם את שואלת אותי הדרך הכי טובה להתחיל עם מישהו/מישהי זה להגיב איזה משהו שקשור לסטורי שהוא העלה, או אם זה פה אז לאיזה שאלה שהוא ענה או משהו שהוא כתב בחברים לעט, תלוי איפה את מתחילה איתו, אבל הבנת את הרעיון. ככה יש לך כבר נושא שיחה ומשם אפשר להמשיך...
בגדול זה מה שאני חושב, אבל שוב - מה שכתבת זה בסדר גמור.