6 תשובות
עליתי מ50 ל500
יש מצב את לא מענינת את מי שעוקב אחריך או שחלק מהם הם קמצנים ולא מתרשמים חוץ מזה 90 ליקים זה גם יפה מה את בוכה !
שמעתי פעם שזה איזה אלגוריתם של פייבוק שמוריד לך את החשיפה לאנשים בשלב מסויים ...זה משהו שדיי מדברים עליו אומרים שזה מכוון מצד פייסבוק אבל צריך למצוא עוד מיידע על זה באנטרנו
לי דווקא עלו
שאלה יהיו הבעיות שלנו
כנראה שאת לא מעניינת או שהעוקבים שלך כבר לא פעילים.