5 תשובות
המון ילדים חזרו ללמוד, והמסגרת הלימודית מקשה על ההתחברות לאינסטגרם.
אולי לא הכלת הרבה זמן ואז כן העלת
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר לא בגיל של בית ספר וגם החברים שלי לא...
אני כבר לא בגיל של בית ספר וגם החברים שלי לא...
אנונימית
לייקים זה לא הכל בחיים, אני בטוחה שיש בך מעבר אז אין לך סיבה להתבאס!
אולי לא היית מחוברת זמן מה, או לא העלת דברים לאחרונה?
באותו הנושא: