התחברות
הרשמה
אני מרגישה קצת אנוכית שאני רוצה שהקורונה תיגמר רק כדי שאוכל להתחיל טיפול אצל הקוסמטיקאית?
17 באפריל 2020, 15:06
קורונה
פנים
עור
קוסמטיקאית
2 תשובות
לא כל בת בישראל ככה
L
Lucifer Bloody Morningstar
רובנו ככה
ב
בנימין ביבי נתניהו
באותו הנושא:
זה אנוכי להגיד שאני מרגישה כל כך לבד למרות שאני מוקפת באנשים?
כמה אנוכי מצידי עם לחברה שלי יש ריח מזעזע מהפה ואני רוצה להפרד ממנה בגלל זה?
חברה שלי ממש גבוהה (1.95) ואני (1.65) אני לא מרגישה בנוח לידה, אני יוצאת ממש אנוכית?
אני אנוכית אם הכלבה שלי מתה ואני רוצה להביא כלבה אחרת?
אתם חושבים שבמפוצלים בסרט השני טריס נהייתה אנוכית יותר מהראשון?
אם אני ביצ'ית , קשה להשגה , קשוחה אגואטיסטית אנוכית וביטחון עצמי זה מוריד?
אני מרגישה חסרת רגשות אנוכית ולא אכפתית.
אני אצא ממש אנוכית אם אני אבקש ממישהו שאני בקטע איתו כבר מלא זמן ומתה להפגש איתו לבוא איתי בסילבסטר? הוא גר שעה ממני
רק אני מרגיש כמו סקווידוויד והחברה שהוא נמצא בה? רק אני מרגיש שאני מוקף במטומטמים שטחים ואנוכיים ורק אני הנורמלי?
אני מרגישה כל כך אנוכית. מה לא בסדר בי?
זה אומר שאני אנוכית?