5 תשובות
לפי רמות למידה
אולי כל כיתה ממשיכה ביחד
או לפי הרמות למידה או שישאירו אתכם ככה באותה כיתה יחד
בכיתה ז זה בלי רמות עדיין וכיתה ח/ט זה לפי רמות
שואל השאלה:
באמת שהייתי רוצה.. אבל מורים הבהירו לי ולחברים שלי שמשום מה זה לא יכול לקרות למרות שאני לא רואה שום בעיה..
באמת שהייתי רוצה.. אבל מורים הבהירו לי ולחברים שלי שמשום מה זה לא יכול לקרות למרות שאני לא רואה שום בעיה..
באותו הנושא: