5 תשובות
לפי רמות למידה
אולי כל כיתה ממשיכה ביחד
או לפי הרמות למידה או שישאירו אתכם ככה באותה כיתה יחד
בכיתה ז זה בלי רמות עדיין וכיתה ח/ט זה לפי רמות
שואל השאלה:
באמת שהייתי רוצה.. אבל מורים הבהירו לי ולחברים שלי שמשום מה זה לא יכול לקרות למרות שאני לא רואה שום בעיה..
3AM