3 תשובות
תקשיבי אנשים ממש משתנים בשנה וחצי, יכול מאוד להיות שהיא לא אותו אדם שהכרת.
לדעתי כדאי לך להציע לה להכיר מחדש במקום פשוט לחזור. וגם אם תחזרו, תזכרי שזה לא יחזור ברגע להיות אותו דבר.
ואת בטוחה עם עצמך שאת מתגעגעת *אליה* ולא רק לתחושה שיש לך בסטית...?
שואל השאלה:
תאמת שכן אני מתגעגעת לתחושה של הבסטית כי היא הייתה שם תמיד וגם אנחנו גרות במרחק של דקה וזה היתרון וכיאילו חסר לי את זה לכל הסובבים שלי יש עם מי להתייעץ עם מי תמיד להיות תמיד יש להם תחבר שלא משנה מה הוא שם כי הוא החבר הכי טוב וזה מאוד חסר לי ומאוד כואב לי כי זאת אני לעצמי
שואל השאלה:
ממש מעריכה שענית לי אבל תוכלי לעזור להבין אותי כיאילו את רואה את זה מהצד אז תוכלי לייעץ לי אה וגם שכחתי להגיד שהחברות שלה לא הכי אוהבות אותי