2 תשובות
בשבילך ובשביל כולם להגיד ששיקרת. את לא ניראלי מבינה את הבעיות שזה יכול לגרום אחר כך. הם לא סתם שאלו מה המצב הנפשי שלך אחריי הכל זה לטובתך,מקווה שתעשי החלטה טובה.
יקרה הי, אני סייע בעמותת סה"ר[סיוע והקשבה ברשת].

נשמע שאת במלכוד ומאוד מוטרדת ובעיקר עצובה- חיילת בתוך מערכת נוקשה שאולי אינה תומכת בך כפי שציפית. את מספרת שהמצב הנפשי שלך לא בסדר למרות שאמרת לקב"ן את ההיפך(אולי כדי לקדם עצמך).
אולי את מרגיש שאין משהו שמקשיב לצרכיך, יתכן ויש עול כבד מאוד על כתפיך ולא בטוחה שכך צריך להרגיש.
נשמע שהמחשבות מציקות מידי עד כדי טרדה בלתי רגילה ולא נוחה.
אף מסגרת בעולם לא צריכה לגרום לך להרגיש כך. לכן ההמלצה שלי היא להיות את וחשופה עם אותה רגישות שביטאת כאן תמיד ולא רק בצבא.

אם זקוקה לסיוע, אפילו עכשיו, מוזמנת לחשוב עלינו כחלופה לסיוע ולנחמה- בשביל זה אנחנו כאן.
את מוזמנת לפנות לצ'אט שלנו ממש עכשיו, אנחנו כאן בכל יום-
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00

מדובר בצ'אט אנונימי, ננסה לתת לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך במקום הכי כואב.
עמותת סיוע שיכול לסייע לך - שערים לגיוס- http://shearim-legius.co.il/
זאת עמותה שנותנת סיוע לחיילים במצוקה ובמצבים דומים לשלך ואולי גם הם יוכלו לסייע.


שלך, סה"ר