התחברות
הרשמה
יש לזה הגדרה ? אם אני בחיים לא אודה שטעיתי במשהו גם אם אני יודעת שטעיתי או אבקש סליחה
15 באפריל 2020, 16:55
סליחה
חיים
מושגים
3 תשובות
אודה*
וזה נקרא אגו
P
Princess Tiabeanie
נרקיסיזם?
V
VanGogh
אגו
s
shani100
באותו הנושא:
אני לא רוצה לעשות סק ס בחיים כי אני מפחדת להידבק במשהו, זה נורמלי?
חושבים שטעיתי שהתנשקתי היום פעם ראשונה בחיים?
שלום, רציתי לשתף אתכם במשהו, אני שונא את מדינת ישראל עמוקות, בצורה קיצונית מאוד.
יש לכם משהו מועיל שבאמת עוזר בחיים במשהו שאפשר ללמוד בפחות מחצי שעה?
תבחרו במשהו אחד - למצוא את אהבת חייכם/כסף שיסדר אתכם לכל החיים?
לימוד ערבית בבית הספר באמת עזר לכם במשהו בחיים?
היה לי מבחן אתמול והיום נזכרתי שטעיתי במשהו ככ מטומטם וזה נקודה 1.
יש שם או תכונה לזה ? אם אני מודעת שטעיתי אבל עדיין בחיים לא הודה בטעות שלי למרות שאני מבינה שטעיתי
החלטתי לעשות שינוי במשהו בחיים שלי שממש מציק לי
אני מוטרדת מאוד בנוגע למשהו שיכול לשנות לי את החיים
האם לשחק במחשב לדעתכם זה בזבוז זמן או שזה יתרום לי במשהו בחיים?