3 תשובות
עקשנות. אני מניחה שמישהו מההורים שלך כזה ומשם לקחת את זה.
תאמיני לי, זו תכונה רעה מאוד. אני ממליצה לך להיפטר ממנה במהרה.
תאמיני לי, זו תכונה רעה מאוד. אני ממליצה לך להיפטר ממנה במהרה.
את אגואיסטית.
אגו
באותו הנושא: