תשובה אחת
כולם עושים את אותו הדבר רק באיכות אחרת ובממשקים אחרים
זום ממש מתאים לשיחות ועידה של המון אנשים (50-100 אנשים)
פייס טיים זה רק למוצרים של אפל
וסקייפ גם סבבה אבל אי אפשר יותר מ8 אנשים נראה לי
אנונימית