4 תשובות
בתוך השיחות של האייפון
יש לך אפשרות לעשות "פייס טיים"-שזו שיחת וידאו :)
שיחת וידאו שיש רק באייפון, אין את זה בווטסאפ
שיחת ווידאו
~L~
אפליקציה נפרדת באייפון לשיחת וידאו