5 תשובות
לא משנה מתי את קמה אחרי ארוחת בוקר
אחרי ארוחת בוקר נראה לי
כי כדורים זה לא טוב על בטן ריקה
כי כדורים זה לא טוב על בטן ריקה
שואל השאלה:
זה אנטיביוטיקה
זה אנטיביוטיקה
היי גם אני לוקחת אבל לא מערבבים את זה עם חלב .
(אני לא אוכלת מוצרי חלב אז זה לא משנה מתי אקח את זה )
וגם חשוב לא לשכב אחרי זה לפחות ש
חצי שעה-שעה .
(אני לא אוכלת מוצרי חלב אז זה לא משנה מתי אקח את זה )
וגם חשוב לא לשכב אחרי זה לפחות ש
חצי שעה-שעה .
אני גם לוקחת לחודשיים ואמרו לי פעמיים ביום לא משנה שעות או אחרי אוכל,רק בעמידה כי זה מקווץ משהו בנשימה,אבל כן עדיף לא על בטן ריקה נראלי
באותו הנושא: