2 תשובות
תדברי עם אמא שלך היא תסביר לך הכל
שמעי האנשים הכי נורמליים לוקחים כדורים נגד דיכאון וחרדות..
הכול טוב.
במיוחד עם תקופה מלחיצה כזאת של הקורונה, אנשים פשוט לוקחים דברים שיקלו עליהם. זה לא סוף העולם וכל מבוגר עשירי בערך לוקח כדורים לחרדות.
באותו הנושא: