58 תשובות
מעצבנת
חחח
אף אחד לא לוקח את זה ברצינות (אני מקווה)
סתם סתומה שמחפשת תשומי ומנסה להיות עדן אברג'יל, אבל זה לא עובד לה
עדן אברג'יל יש רק אחת.
ילדה קטנה שלא מבינה שהם הדבר הכי שווה שיש..
דעה מטומטמת וגזענית , ההתנצלות שלה קצת הצחיקה אותי כי רואים שזה דיקלום
מזעזעת וחוצפנית
אכן מזעזע, אך בסרטון ניתן לראות שהיא בורה ומטומטמת. העליהום שעושים עליה מאוד לא מוצדק בהשוואה לזה שזה נטו מבורות וטמטום, לא לוקחים ללב ממטומטמים. אני הייתי צוחקת על זה במקום להיפגע :)
צריך לתבוע אנשים כאלה...
אחרי זה נרא אותם מדברים ככה....
היא חתיכת טיפשה זה מה שהיא, אני מתביישת בשביל הילדים שיהיו לה
אנונימית
זוועתית, חחח הורג אותי שהיא התנצלה אחרי זה כמו מסכנה, אני באמת מרחמת עליה אחרי הקורונה, אוי לה אם היא תצא מהבית, היא גמורה, בושה להורים שלה, וואו, הלם מה שריאליטי עושה לאנשים.
happiness: את לא רצינית, את מבינה שאפילו ההתנצלות שלה לא כנה ושהיא עשתה את זה נטו כי תבעו אותם וכי היא מקבלת מלא איומים? קשה לי עם אנשים כמוך, לא מגיעה לה שום הזדמנות.
היא ידעה מה היא אומרת...ואין מצב שזה בדיחה מבחינתה....

היא מצאה נקודה רגישה בתוך סיפור מורכב וארוך שנים והחליטה לעשות ממנה בדיחה...(הציגה מה היא "שנאת חינם").
אני באופן אישי די בטוח שהיא סובלת מבעיות נפשיות ובגלל זה לא מייחס חשיבות לדברים שלה ולכל מי שמצדיק אותה...

מדובר בילדה שמישהו נכשל בגידול שלה וכרגע יצטרך לשלם המון בשיקום שלה...

מבאס אותי לראות שרק ככה אנשים מתחילים לשקול מילים...
אנונימי
שואל השאלה:
בושה. פשוט בושה
אנונימית
לאנשים שאמרו שהיא ביקשה סליחה ושזו הייתה טעות שילדה קטנה עשתה
היא העלתה עוד דברים לקלוזפרינדס אחרי הסרטון התנצלות..
איך ידעתי שזה יהיה עליה
happiness: את לא יודעת מה הולך בקלוז פרנדס שלה.. זה רק ממשיך ומדרדר
אבל היא העלתה עוד דברים אחרי ההתנצלות, כלומר
היא ראתה מה היא עשתה,"התנצלה" ואמרה עוד דברים כאלה..
גם אם הרבה לא סלחו לה
היא עדיין קיבלה הזדמנות שנייה והיא הרסה אותה
מפה והלאה זאת אחריות שלה בלבד
כדי לקבל הזדמנות שנייה צריך להבין את הטעות ולהפסיק לעשות אותה
אני מכירה אנשים שמכירים אותה
^זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד היא לא הבינה את הטעות והמשיכה לעשות אותה אחרי שהיא קיבלה הזדמנות שנייה
למרות שאפשר לראות שהסרטון התנצלות היא עשתה את זה כי הכריחו אותה רק בגלל שתבעו אותה..
גועל נפש,נראלי הולכים לתבוע אותה
אני אשכרה מאוכזבת מהעולם הזה
מה היא פאקינג חושבת שהיא אומרת
חחחחחח היא לא בסדר בראש, אני מרחמת עליה.
מזל שהיא יכולה לרחף, שתעוף לפלנטה אחרת, מסכנה מה מחכה לה בימים הקרובים.
בחופש צצו המון כמוה ואז זה היה לגיטימי

היא בושה לאנושות לא יודעת לגביי מדינת ישראל.
אנונימית
אני לא ממש אוהבת את תקווה
אבל זה מזעזע להגיע לרמה כזו
טיפשה עם תעודות.
איזה ילדה טיפשה באמת לא מבינה כלום מהחיים שלה
גזענית ארורה.
תאריך: 26.5.2020
* חדשות *
"מהדורה מיוחדת על ילדה שנרצחה ישר אחרי שההסגר נגמר על ידי אתיופים כי התנהגה בגזענות, אליה זגורי מעפולה - עכשיו אליך אייל עם המשפחה שלה"
סתפ סליחה חחח
אנונימית
היא ערביה
ידוע שהם שונאים אנשים שחורים
אנונימית
איזה בדיחה יאלה קיבלה איומים על ההתנהגות הזבל שלה אז נבהלה ורצה לכתוב טקסט סליחה עם זיוני שכל.
איכס ילדה דוחה בלי ערכים
אנונימית
למה אנשים עושים מזה כזה עניין? זה נטו צ ב ע זה צבע קצת יותר כהה זה הכלל

על מה עשיתם מינוסים על זה שאמרתי שאני לא מבינה למה עושים כזה עניין מאתיופים???????? כי כל מה ששונה זה רק הפאקינג צבעע עור שלהם!!!!
אוי חלאס, כמה חפרו עליה..
ילדה גועל נפש, מביישת את עם ישראל
צריכה ללמוד בדחוף על אהבת חינם וקבלה
אני מכירה את האינסטגרם והטיקטוק השני שלה
אנונימית
מה הטינסגרם שלה?
^^ זה הטיקטוק השני שלה בפרופיל בטיקטוק יש קישור להעמוד אינסטגרם שלה
אנונימית
סתם מחפשת צומי :\
גם ככה אף אחד לא מקשיב לה {מקווה לפחות }
דיי עברנו את זה
אנונימית
חח איזה מסכנה וואו
בושה לאנושות, יותר מלהיות עובד של מאליק ביקום של וורהאמר 40k
שהיא הבן אדם הכי מגעיל שראיתי
כולם אמרו את זה
שתקווה זכתה ושעדן אלנה זכתה אמרו שזה אפליה מתקנת ושתקוה הייתה באח הגדול קיללו את כל העדה שלה ואת הצבע שלה
פשוט הילדה הזאת אמרה את כל מה שכולם אמרו בתגובות בסרטון אחד ובמילים יותר בוטות, אבל היא בסהכ אמרה את מה שכולם אמרו
אנונימית
אני לא גזעני אבל לכול אחד יש את הדעה שלו ומותר לה להגיד מה שבא לה...
אולי היא לא חשבה פעמיים על מה שהיא אמרה אבל וואי מה עשיתם מיזה
מותר לה להגיד עד שזה פוגע באנשים במיוחד שזה מופץ ויש לזה השפעה על אנשים.

אם היה מותר להגיד מה שרוצים עם אפשרות לפגוע באנשים היינו חיים בחברה שבה כל אחד לא באמת אכפת לו מהרגשות של האחר.
נכון אבל גם ככה אף אחד לא באמת יקשיב ואכפת ממה שהיא אמרה אז למה כול זה..
חחח אני מחכה שיודיעו שהיא מתה בחדשות.
"זה אני (1)",נו באמת ככה לא מביעים דעה תעשה לי טובה
לכל אלה שאומרים לא מגיע לה השיימינג וכל החרא הזה אתם לא מבינים בכלל כמה זה פוגע וקל לכם להגיד "זה מוגזם" כי זה לא משפיע עליכם בכלל נראה אתם במקום אנשים שחורים כל יום פותחים רשתות חברתיות ורואים אנשים יורדים/צוחקים על הצבע עור שלך וברחוב מקבלים הערות על הצבע או יחס שונה וחוץ מזה היא בכלל לא מצטערת על מה שהיא עשתה והילדה המסכנה הזאת ממשיכה עם ההתנהגות הזאת בקלוז פרינדס שלה, אז לדעתי היא מקבלת בדיוק מה שהיא צריכה לקבל
וראיתי פה תגובה על זה שצריכים לתבוע אותה אז שמעתי שיאיו אברהם (המלך) הולך לתבוע אותה על זה לול
אנונימית
אנונימית לא אמרתי את זה רק אמרתי שעם תראי את ההבדל לבין מה שהיא אמרה לבית התגובות יש הבדל גדול זהו.
גם ככה אף אחד לא מקשיב לה אז למה כול זה הכוונה זהו הבנו יש לה בעיות קשות בסדרר
אם היו קוראים לה מזרחית פרימיטיבית חסרת תרבות שאבות אבותיה היו חיים בכפר בזמן שהאשכנזים עשו דברים מתורבתים והיסטוריה זה לגיטימי? אני בעצמי חלק מהמוצא מזרחי ואני לא חושב בכלל שכל מה שכתבתי נכון ואין מקום לזה.
בידיוק ירין יאח
היא מכריזה להשמיד אותם? ואוו מישהו בכלל היה מקשיב לה כולה ילדה עם בעיות שהיא גזענית ממש יש כאלה גם אתם יודעים לא רק היא היחידה בעולם
עובדה שכן הקשיבו לה וכן מגיבים לה מלא באינסטגרם
גם היא לא מפחידה אף אחד עם זה תאמין לי.
יראה...
רציני שהקשיבו לה באמת
בהלם אחי אין לי מה להגיד הזוי.