4 תשובות
שואל השאלה:
אפשר הסבר ללמה הוא מטופש לדעתך?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה! 3>
אני די רוצה להיות ויסקו כי זה חמוד ואני ממש מתחברת לסגנון הלבוש, אני חא אוהבת שמגדירים אותי, לכן אני לא אגיד תראו אני ויסקו וכל זה, אני חובת שזה בייסיק וחמוד :)
אנונימית
שואל השאלה:
כן חחח הבנתי ממש תודה 3>
אנונימית