12 תשובות
ממש לא נכון, אין סיבה לפחד.
אם זה משהו שמישהו ישלול אותך הוא לא צריך להיות איתך
לא נראה לי שזה כזה משנה
אנונימי
תיראי את רוב הגברים זה די מרחיק לדעתי בצדק
יש בנים שלא אכפת להם אני מאמין שבסוף יהיה לך מישהו
אל תפחדי. זה לא באמת משנה לבנים במיוחד לא לבן שיאהב אותך. ואם למישהו זה יפריע תזרקי אותו לעזאזל
אין שום בעיה עם שיער ערווה..יש כאלו שמעדיפים את זה ויש כאלו שפחות אוהבים.
את פשוט יכולה לגלח כל כמה זמן אם זה ממש מפריע לך.
אנונימי
גם אני כזו. היא טועה, אם גבר יאהב אותך, הוא יאהב אותך למרות כל מיני סיבות ובגלל כל הסיבות שיש לאהוב אותך (ואני בטוחה שיש המון סיבות).
שואל השאלה:
אני ממש לא מתכוונת לעשות שם משהו, זה כאבי תופת.
וזה לא שיש יער, סך הכל טיפה שיער.
האמת שאני לא מבינה למה להוריד שיער מעבר לקו ביקיני.
אני מכירה מישהי שאין לה שם שיערות. אתם יודעים בת כמה היא?
היא בת שבע.
אנונימית
תגלחי מה הבעיה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מפריע שיש לי שיערות
אנונימית
אין סיבה... זה ממש לא מונעה
אם את מאוד הורמונלית כנראה שיש לך אגן וחזה וגוף ממש יפה ונשי.
ולכולם יש בעיות בחיים, בעיות שדורשות להכניס לשגרה שלהם פעולות שונות שגורמות להם לפעמים להתעצבן ש"רק הם נדפקו עם הבעיה הזו!"
משהו שממש לא נכון כי כמו שאמרתי לכל אחד יש בעיה.
מה שאני מציע זה שתכיניסי לשגרה שלך גילוח קבוע, אם את שעירה בידיים.. מיד אחרי שאת מצחצחת שיניים בבוקר, או כל בוקר שני, אפילו בלי לשים קצף גילוח, להעביר עם סכין גילוח מהר מהר בידיים.
או בכל מקום אחר שרואים ומפריע לך.
ואם את מדברת על שיער העורווה למטה, כל עוד את לא שמה בגד ים או נפתחת לבן\בנים, אז פחות תדאגי לזה, ורק כשיגיע הזמן להפתח לבן,השקיעי זמן לגלח בלי לחץ.

אגב לגבי השיערות שם למטה... את לא חייבת לגלח 100%, במיוחד ממש ממש למטה (לא יודע מה השם של האיזור, דגדגן (?) )
ואת יכולה לגזור את השיער עם מספריים כמה שאת יכולה, כדי שהוא קצר כמה שאפשר לגילוח נוח.