4 תשובות
יותר כמו לנשוך את הלשון בטעות
לפי דעתי יש דברים יותר כואבים מזה, למשל אם אדם קרוב אלייך מת זה יותר כואב מאשר שהוא נפרד ממך. אבל אין שום ספק שפרידות הן דבר קשה, במיוחד כשרק צד אחד רוצה בהן.
כן
כן! מסכימה! לפעמים זה יותר כואב מכששוברים לך את הלב כי את מרגישה אשמה
באותו הנושא: