4 תשובות
אני כבר שנתיים באותו מצב.
אני חושבת שהבנתי את זה בהתחלה יחסית... אבל לא קיבלתי טיפול עד לא מזמן...
אנונימית
כשהבנתי שהיועצת של הבית ספר לא מתכוונת לעזוב אותי בקרוב
אנונימית
ההורים שלי ראו את ההתנהגות שלי ולקחו אותי לפסיכולוגית, אבל לא ממש שיתפתי פעולה, עם הזמן זה עבר לי לבד בלי פסיכולוגים
אנונימית
זה די היה תהליך אבל הרגע שהחלטתי ללכת זה כשהיה מישהו שאהב אותי וראיתי שהוא אוהב אותי ואני לא יכולתי לאהוב את עצמי אז החלטתי לעשות שינוי
אנונימית