5 תשובות
לפתוח חשבון בנק משלך
שואל השאלה:
יש לי חשבון בנק אבל עם ייפוי כוח של הורים, אם אבקש להסיר את זה זה יהיה חשוד.
אז לפתוח חשבון חדש? איזה בנק? איך עושים את זה?
יש לי חשבון בנק אבל עם ייפוי כוח של הורים, אם אבקש להסיר את זה זה יהיה חשוד.
אז לפתוח חשבון חדש? איזה בנק? איך עושים את זה?
אנונימי
יש אפשרות לפתוח תא דואר זה עולה כסף(לא בטוחה במחיר) אבל יש לך מפתח והתיבה רק שלך אתה יכול לעשות את זה בדואר שהכי קרוב לבית שלך אין לחכות בתור ואפשר ללכת בכל שעה שרוצים
אם יש לך חבר או קרוב משפחה טוב אתה יכול לבקש מהם ולרשום את הכתובת שלהם בתור הכתובת שלך ככה כל הדואר שלך יגיע אליהם עד שתעזוב את הבית והיה לך תיבת דואר משלך
אם יש לך חבר או קרוב משפחה טוב אתה יכול לבקש מהם ולרשום את הכתובת שלהם בתור הכתובת שלך ככה כל הדואר שלך יגיע אליהם עד שתעזוב את הבית והיה לך תיבת דואר משלך
אנונימית
שואל השאלה:
עולה כסף פעם אחת או כל חודש?
עולה כסף פעם אחת או כל חודש?
אנונימי
אני חושבת שזה לשנה אבל לא בטוחה אפשר לבדוק את זה באינטרנט או בדואר
אנונימית
באותו הנושא: