7 תשובות
תנסי למה לא?
שואל השאלה:
להגיד לו ?
להגיד לו ?
אנונימית
תנסי לתת לזה הזדמנות. אני חושבת שאם אתם באמת החברים הכי טובים, למרות זה שתגידי לו שאת מרגישה משהו כלפיו הוא ידע לא לשפוט ולא ינתק קשר.
אני חושבת שכדאי לך, אבל רק אם את מרגישה שלמה עם זה, בהצלחהה (:
אני חושבת שכדאי לך, אבל רק אם את מרגישה שלמה עם זה, בהצלחהה (:
תגידי לו מה כבר יש לך להפסיד
תני לזה הזדמנות
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
סבבה תודה❤
אנונימית
תני לזה הזדמנות! למרות שאני בדיליי אופס
באותו הנושא: