התחברות הרשמה

אני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי

הכרתי אותה לפני שנה.. מאז ומתמיד היה לנו קליק בינינו. תמיד אהבנו לדבר יחד.. אנחנו חברות רק בלימודים.. לא ממש מתכתבות אחכ. אין רגע באמת שאני חא מפסיקה לחשוב עליה. אני באמת אוהבת אותה. תעזרו לי. זה אהבה חברית או מעבר? היו לה מלא חברים וזה אף פעם לא הפריע לי או משהו..
תנו לי עצות איך להפסיק לחשוב עליה
20 בספטמבר 2018, 16:40
חברה הכי טובה    
תשובה אחת
לדעתי תנסי במרומז לשאול מה דעתה על לסביות ואם היא זורמת תספרי לה
1984
באותו הנושא:
אני חייבת עזרה. אני חושבת שהתאהבתי בערבי.
אני חושבת שהתאהבתי באמילי בן סימון
אני חושבת שהתאהבתי פה במישהו
אני חושבת שהתאהבתי בקראש של החברה הכי טובה שלי..
אני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי.. (אני בת)
פאק אני חושבת שהתאהבתי בקראש של החברה הכי טובה שלי.
חושבת שהתאהבתי בידיד שלי..
אני חושבת שהתאהבתי בבן זיני
אני חושבת שהתאהבתי במישהו שאין לי סיכוי איתו
אני חושבת שהתאהבתי פה במשתמש יחסית מוכר...
שיט אני חושבת שהתאהבתי, ואנחנו אפילו לא מכירים במציאות