הכרתי אותה לפני שנה.. מאז ומתמיד היה לנו קליק בינינו. תמיד אהבנו לדבר יחד.. אנחנו חברות רק בלימודים.. לא ממש מתכתבות אחכ. אין רגע באמת שאני חא מפסיקה לחשוב עליה. אני באמת אוהבת אותה. תעזרו לי. זה אהבה חברית או מעבר? היו לה מלא חברים וזה אף פעם לא הפריע לי או משהו.. תנו לי עצות איך להפסיק לחשוב עליה