6 תשובות
יש לו צדדים רעים אבל גם צדדים טובים
כל דור הוא מזעזע

הדור של ההורים שלנו היה מוםרע לחלוטין וחסר כל מודעות והתחשבות
לא רק את, אבל אני לא חושבת. יש לנו דור מאוד מאוד חכם ורק צריך לנצל את זה לדברים חשובים
זה תלוי כי לא כולם כאלה
יש צדדים טובים
אנחנו הישראלים גם אנשים חמים+אכפתיים וזה משחק תפקיד
אבל כן יש בהחלט גם מה לשפר
https://youtu.be/hf9sy0iwbhc
יש צדדים טובים ורעים , תלוי לאן מסתכלים
גם לי יש רגעים האמת שהייתי רוצה לחיות דור שניים אחורה.
אבל בדור שלנו חוץ מכל הדברים השליליים יש גם המון חיובים כמו:
יותר קבלה של האחר כמו קהילה הגאה שפעם אם היו רואים הומו ברחוב היו זורקים עליו אבנים (סבתא שלי אמרה לי את זה אפילו) והיום באמת שמכבדים
ובעוד מלא דברים סתם הבאתי דןגמא את הקהילה
וגם הדור שלנו הוא מאוד חכם , תראי תעולם שלנו היום ואת כל הדברים הטכנולוגיים
כמובן שיש גם חסרונות , אבל עדיף להסתכל על הדברים הטובים