5 תשובות
ארטיק זה קרח בטעמים, לא נורא.
זה לא נורא, אם פעם אחת הרשת לעצמך משהו טעים זה בסדר, את צריכה מדי פעם לאכול משהו שאת אוהבת אפילו אם זה לא הכי בריא. יותר מזה, יש דיאטות שאומרות שצריך לעשות לפעמים cheating days, שזה אומר יום שבו כן מותר אכול משהו שאת אוהבת(רק לא יותר מדי כמובן). אז הכל בסדר עם מה שאכלת, רק תמשיכי אחר אך בדיאטה.
סורי, זה שלח פעמיים, אל תשימי לב.
זה לא נורא בכלל, הכל טוב פשוט תשתדלי שלא לאכול משהו "משמין" במהלך השבוע הזה.
זה לא נורא מותר פעם ב
באותו הנושא: