9 תשובות
כן, הייתי בה. לא יודעת אם עדיין קיימת.
חחח , איך היה שם ?
כן יש
מגניב
תצרפו אותיי לקבוצת בנות
לא שידוע לי
ואם באמת יש לא אצטרף כי הייתי בקבוצות של סטיפס וזה עשה לי כאב ראש חח
ואם באמת יש לא אצטרף כי הייתי בקבוצות של סטיפס וזה עשה לי כאב ראש חח
יש? אם כן איך אפשר להצטרף?
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימית
לא שאני יודעת עליה :)
באותו הנושא: