6 תשובות
יש לך מלא ימי הולדת לחגוג ולהינות תהני בינתיים עם המשפחה, מזל טוב :)
היה לי לפני 4 ימים, זה דיי סבבה כאילו אין מה לעשות
קודם כל מזל טוב, ולשאלתך אני ממליצה לך לעשות יום ספא, כי עם כל הקורונה והמחשבות ספא זה הדבר הכי מרגיע. את יכולה גם ליראות איזה סרט טוב או להתחיל סידרה חדשה וכמובן להיות עם המשפחה!❤
להכין עוגה ולחגוג עם המשפחה
וואלה שלי הייתה אתמול, אפשר לחיות עם זה. אני הקונסולה, החברה בשיחת וידאו ועוגה מהסופר. התענוג אחרי זה.
תכיני עוגה ותחגגי עם המשפחה