התחברות
הרשמה
כדי לי לכתוב לאקס שלי אם באלו לפתוח דף חדש והכל... אחרי חודש שלא דיברנו מאז הפרידה ?
אני רוצה לפחות שנשאר בקשר..
12 באפריל 2020, 17:12
אקסים
פרידות
געגועים
ידידות
2 תשובות
לא
ס
סליחה אם דיברנו בצאט פעם
עדיין לא...
תני לו זמן להתגבר על הפרידה ולעכל את מה שהיה ונגמר
אחרי כמה חודשים תכתבי לו
א
אנונימית0988
באותו הנושא:
לכתוב לאקס שלי מזל טוב?
כדי לי לכתוב לאקס שלי אם באלו לפתוח איתי דף חדש והכל... אחרי חודש שלא דיברנו מאז הפרידה ?
אני ממש מקנאה באלו שיש להם משפחה ואחים והכל...
אני מתחילה לשקול לכתוב לאקס אני מתגעגעת
לכתוב לאקס מזל טוב? נפרדנו לפני שבועיים
מוזר לכתוב לאקס לילה טוב?
אני ממש רוצה לכתוב משהו לאקס
לכתוב לאקס מזל טוב?
אני רוצה לכתוב לאקס הודעה
אנשיםם בא לי לכתוב לאקס שלי מה לעשות?
אפשר לכתוב לאקס סבבה עם לב שחור כשהוא כותב לי שהוא רוצה לפתוח דף חדש? זה נראה קיטשי מדי?