3 תשובות
תאכלי משהו בקטנה.
למשל פריכית (יש כשרות לפסח אני לא יודעת אם יש לך אבל בכללי יש, ממליצה שתקני למקרים כאלה)
או פרי כלשהו.
גם מעדן זנ בסדר
שואל השאלה:
אכלתי מקודם ואני עדיין רעבה, אני רעבה כל הזמן
אנונימית
אז מה שאני עושה במצבים כאלה זה לשים פרינדס ופשוט להתרכז בתוכנית, ככה אני פחות רעבה. אבל את יכולה לקחת לעצמך משהו קטן תפוח זה לא ביג דיל
באותו הנושא: