9 תשובות
זה לא בריא
שואל השאלה:
מה לא בריא? לא לאכול או להכריח את עצמי לאכול
אנונימית
לא לאכול מספיק זה לא בריא... תאכלי משהו קל כזה כמו סלט/פרי/טוסט
שואל השאלה:
אני אוכלת עכשיו פסטה ושניצל :) עכשיו זה מספיק ליום נכון?
אנונימית
זה לא מספיק ליום שלם אבל אם את לא רעבה אחרי הפסטה והשניצל אל תאכלי עוד היום/ תאכלי משו קטן, כדי שלא תכאב לך הבטן... מחר כבר תאכלי רגיל 3 ארוחות מסודרות:)
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
זה לא כלכך טוב לגוף שלך...
שואל השאלה:
כיאלו להכריח את עצמי לאכול?
או שאולי אני פשוט יעלה לישון וזהו..
אנונימית
זה ממש קצת, אם את לא רעבה עכשיו אז חכי שעה ואז תאכלי גם אם את לא רעבה