13 תשובות
אממ כן מנסיון
אנונימית
לפי דעתי לא
לי יש משקל בבית ואני עולה עליו אחת לשבוע
לי יש משקל בבית ואני עולה עליו אחת לשבוע
לא זה לא התמכרות אם את יודעת לשלוט על עצמך ולעלות עליו במידה ולא באובססיביות ולהתרגש מכל דבר קטן. וזה די עוזר לדעתי
חד משמעית. זה הדבר הנכון. למה יעזור לך לדעת מספר? העיקר איך שאת מרגישה עם עצמך
תלוי. אם יש למישהו בבית נטיות לאנורקסיה, אני מבינה. אחרת, התגובה שלה נראית לי מוגזמת. ברוב הבתים שאני מכירה יש משקל בבית.
תלוי, יכול להיות היא מפחדת שתכנסי לזה חזק ומשקל נחוץ לפעמים לבדוק אבל ברוב המקרים זה באמת ממכר
כל אחד ומה שקורה אצלו אבל מתחילים לבדוק פעם בשבוע ואז פעמים בשבוע ואז יותר ופתאום כמה פעמים ביום יענו אחרי ארוחה וכמובן שאצל כל אחד זה שונה אבל לפעמים ואיאפשר לשלוט
יש משהו במה שהיא אומרת לדעתי אבל אני אישית בעד משקל בבית
כל אחד ומה שקורה אצלו אבל מתחילים לבדוק פעם בשבוע ואז פעמים בשבוע ואז יותר ופתאום כמה פעמים ביום יענו אחרי ארוחה וכמובן שאצל כל אחד זה שונה אבל לפעמים ואיאפשר לשלוט
יש משהו במה שהיא אומרת לדעתי אבל אני אישית בעד משקל בבית
תלוי בדימוי הגוף שלך..אם את חושבת שאת שמנה מדי או רזה מדי זה יכול להפוך להתמכרות מניסיון אבל אם את אוהבת ושלמה לחלוטין עם הגוף שלך לא רואה סיבה שזה יהיה התמכרות
אולי לאמא שלך יש עבר אנורקטי, והיא חוששת?
שואל השאלה:
לא, אנחנו פשוט 3 בנות בבית, ותכלס כולנו במשקל אחלה לא מלאות ולא רזות מידי
היא פשוט מפחדת כי היא רואה מה קורה בחדשות שבנות אנורקסיות ועוד...
אמא שלי גם לא אוהבת שאמתעסקים יותר מידי סאיך שאנחנו ניראים
לא, אנחנו פשוט 3 בנות בבית, ותכלס כולנו במשקל אחלה לא מלאות ולא רזות מידי
היא פשוט מפחדת כי היא רואה מה קורה בחדשות שבנות אנורקסיות ועוד...
אמא שלי גם לא אוהבת שאמתעסקים יותר מידי סאיך שאנחנו ניראים
אנונימית
לא כל כך אני אישית הייתי מעדיפה שלא יזרקו לי את המשקל מהבית.
אני מכירה הרבה אמהות כאלה, זה יכול להיות נכון או לא נכון מה שהיא אומרת, לגבי כל מיני בנות
אז היא באמת רוצה בטובתך
אז היא באמת רוצה בטובתך
כן היא צודקת.
היא מפחדת שיהיה לכן בעיות עם המשקל שלכן ואני מבינה אותה. זה שיש משקל בבית זה יכול לגרום לך לשקול את עצמך כל יום ואז לראות שאת עולה/לא יורדת ולהישרט מזה. אם כן צריך מעקב כלשהו אז זה בסדר שיהיה. אבל אני באמת מבינה אותה.
אצלי אחת הסיבות שנכנסתי לכל הבעיות עם עצמי היה המשקל שלי. כמובן שהיה עוד דברים אבל המספר במשקל היה חלק גדול מהם כי זה סוגשל משקף לעצמך איך את נראת (מה שברור שהוא לא נכון כי זה רק פאקינג מספר). ואין לי משקל בבית אבל כן הייתה לי דרך לשקול את עצמי. ועכשיו בגלל כל המצב אין לי דרך ואני משתגעת מזה.
בקיצורר מבינה אותה
היא מפחדת שיהיה לכן בעיות עם המשקל שלכן ואני מבינה אותה. זה שיש משקל בבית זה יכול לגרום לך לשקול את עצמך כל יום ואז לראות שאת עולה/לא יורדת ולהישרט מזה. אם כן צריך מעקב כלשהו אז זה בסדר שיהיה. אבל אני באמת מבינה אותה.
אצלי אחת הסיבות שנכנסתי לכל הבעיות עם עצמי היה המשקל שלי. כמובן שהיה עוד דברים אבל המספר במשקל היה חלק גדול מהם כי זה סוגשל משקף לעצמך איך את נראת (מה שברור שהוא לא נכון כי זה רק פאקינג מספר). ואין לי משקל בבית אבל כן הייתה לי דרך לשקול את עצמי. ועכשיו בגלל כל המצב אין לי דרך ואני משתגעת מזה.
בקיצורר מבינה אותה
היא. צודקת מנסיון אני אומרת לך שאני יתמכרתי וזה הדרדר לאנורקסיה אבל עם את לא רוצה להרזות או דברים כאלה לא ניראה לי שזה בעיה שיהיה לך משקל בבית
באותו הנושא: