16 תשובות
כי הם לא יודעים להעריך אותו כמו שצריך :)
מי זה?
ראפר שמת ממנת יתר
הייתה לו מוזיקת ראפ ייחודית
הייתה לו מוזיקת ראפ ייחודית
לא זה juice \/
השירים שלו יותר מידי מדכאים והכל אותו הדבר
כי ככה הם רוצים
כי הוא אוברייטד, המוזיקה שלו לא משהו, הוא אנטישמי, גם אם תכחישו ותגידו שלא, זאת עובדה, והתחילו להעריץ אותו רק כי הוא מת, בדיוק כמו את x, אם הוא לא היה מת הוא לא היה מקבל חצי מהערכה שהוא מקבל עכשיו, וגם כי כל ילדה בת 14 ששומעת אותו היום חושבת שהיא כה "מיוחדת ושונה"
אנונימית
אני לא ממש בטוחה מי זה
אבל השם שלו נשמע חמוד אז אין לי בעיה איתו
אבל השם שלו נשמע חמוד אז אין לי בעיה איתו
אדיוטים
וואי אנונימית כמה שאת צודקת וזה עצוב. מעריכים ראפרים רק אחרי שהם מתים. נשבע אם אקס לא היה מת 70% מהמעריצים שיש לו עכשיו לא היו שם.
וכן המוזיקה שלו חוזרת על עצמה בטירוף כמו lil uzi vert, זה למה אני גם לא סובל אותו.
אני מסכימה איתך לגמרי.^
אנונימית
נגיד אני הכרתי את אקס הרבה לפני שמת עוד לפני שהוציא את השיר riot.
את ליל פיפ לא אהבתי אף פעם כי המוזיקה שלו חזרה על עצמה ושמעתי אותו כל כך הרבה פעמים בישיבות שאני כבר לא רוצה לשמוע אותו עוד פעם אחת בחיים שלי.
את ליל פיפ לא אהבתי אף פעם כי המוזיקה שלו חזרה על עצמה ושמעתי אותו כל כך הרבה פעמים בישיבות שאני כבר לא רוצה לשמוע אותו עוד פעם אחת בחיים שלי.
כי הם כנראה לו מכירים אותו או מתחברים לשירים שלו .
"ליל פיפ אנטישמי" מוזמן לחפש lil peep happy hanakua , הוא אמר חנוכה שמח למעריצים היהודים שלו, הוא היה אנטיציוני
ודרך אגב מי שאומר שהוא "גרוע" , הוא קיבל את תואר "מלך האימו ראפ"
אתם יכולים לחפש בגוגל who is the king of emo rap וזה ימצא לכם אותו
אתם יכולים לחפש בגוגל who is the king of emo rap וזה ימצא לכם אותו
באותו הנושא: