7 תשובות
זמן הסחות דעת ואנשים
מוצאים תשוקה או תחביב בחיים שאוהבים ומתרכזים בזה
יוצאים כמה שיותר עם חברים בשביל לא לחשוב עליו יותר מידי, לנסות לחשוב על התכונות הפחות טובות של הבן אדם בשביל להבין שהוא לא כזה מושלם
הרבה הסחות דעת.
הרבה לשקר לעצמך.
לחפש את הרע במה שהיה ביניכם ובבן אדם עצמו.
הרבה מוזיקה.
והרבה שינה ושוקולד :)) זה המפתח.
שואל השאלה:
זה פשוט כל כך מאכזב אותי.. כל כך אהבתי אותה ומסתבר שגם היא אותי.. זה פשוט לא הסתדר ואני ניסיתי כל כך הרבה זמן להתגבר, אני פשוט בטוח שלא אמצא יותר טובה ממנה, היא הייתה הכל בשבילי..
אנונימי
מנסיון, הזמן ועבודה עצמית.
עברו חודשיים מאז שנפרדתי מהאקסית שלי ואני יכולה להגיד שבשבועיים הראשונים הרגשתי גיהנום, רציתי למות.
עם המון עבודה עצמית וככל שהזמן עבר אני מרגישה בסדר, מרגישה שלא משנה מה- מחכה לי משהו יותר טוב.

גם אם נראה לך שאתה נשאר באותו מקום ולא מצליח לשחרר ולהתקדם, אל תישבר.
האור יגיע.
אהבה מנצחת הכל....
אם שניכם אוהבים.......
אנונימית