6 תשובות
מכירים אנשים חדשים, שומעים מוזיקה ועושים דברים שעושים לך טוב
מנסים כמה שיותר לא לחשוב עליו
ולהתעסק בדברים אחרים שעושים לך טוב
ולהתעסק בדברים אחרים שעושים לך טוב
זה עניין של זמן ללא ספק. זו אולי קלישאה אבל הזמן מרפא.
תתעסק במה שעושה לך טוב- מוזיקה,חברים, סרטים וכו'.
זה בסדר לבכות או להיות עצובים ואין טעם להשאיר את הכל בבטן. צריך להתחיל לקבל את המצב כמו שהוא, לדעת שיהיה בסדר ולהתרכז במה שחיובי
תתעסק במה שעושה לך טוב- מוזיקה,חברים, סרטים וכו'.
זה בסדר לבכות או להיות עצובים ואין טעם להשאיר את הכל בבטן. צריך להתחיל לקבל את המצב כמו שהוא, לדעת שיהיה בסדר ולהתרכז במה שחיובי
מתעסקים בשגרה הקיימת, עושים דברים שאוהבים ומשתדלים להיות מוקפים כמה שיותר באנשים קרובים, בסופו של הדבר הזמן יעזור.
מ
תחשבי על מה יקרה כשתפגשי את האחד שלך .. כמה הוא יאהב אותך, הוא יעשה הכל בשבילך, תחשבי על זה שאם תבזבזי את הזמן שלך על אפס אחד שלא שווה בכלל את היחס שלך, את תבזבזי את החיים שלך . גם לי זה קרה ואני בשלבי התגברות, אז להגיד לך להתגבר לא בדיוק יעזור, אבל את חזקה ומהממת ומגיע לך את כל הטוב שבעולם . ותזכרי שאני תמיד פה❤
באותו הנושא: